fbpx

Visoki higijenski standardi i standardi u cilju eliminisanja rizika po klijente koje primenjujemo u Vita Elos-u

Uklanjanje keratoza – efekti tretmana
Uklanjanje keratoza Nd:YAG laserom
mart 22, 2019
Lifting lica
Prirodno rešenje za eliminisanje znakova starenja – Ulthera terapija
mart 27, 2019
Prikaži sve

HIGIJENSKI STANDARDI

Sprovođenje visokih higijenskih standarda u našem Kabinetu, u cilju pružanja najbolje usluge, podrazumeva sledeće:
• redovno održavanje sanitarno-higijenskog stanja prostorija (stanja podnih površina, zidova, radnih površina), opreme, uređaja, nameštaja i pribora (vidljiva signalizacija temperature na uređajima i opremi sa temperaturnim režimom, pristupačnost za održavanje, čišćenje, pranje i dezinfekciju),
• obezbeđena sredstva za čišćenje, pranje, dezinfekciju ruku zaposlenih lica, uz adekvatnu radnu uniformu, obuću, zaštitne maske i zaštitne rukavice,
• propisan način uklanjanja otpada,
• način odlaganja čistog i prljavog veša (peškira, ubrusa, potrošnih sredstava tokom rada),
• obavezni pregledi zaposlenih lica (obezbeđena uredno overena Sanitarna zdravstvena knjižica),
• održavanje adekvatne temperature i provetrenosti radne prostorije,
• adekvatno odlaganje i čuvanje pomoćnih preparata za tretmane u skladu sa uputstvom proizvođača (mesto čuvanja, temperatura, rokovi trajanja).

STANDARDI KOJI SE PRIMENJUJU U CILJU ZAŠTITE PACIJENATA

Pored higijenskih standarda, postoje i određeni standardi koji se odnose na način pružanja same usluge, a u cilju eliminisanja rizika po pacijenta i postizanja maksimalnih efekata svakog tretmana. U te standarde i pravila su ubrajaju:
• detaljno upoznavanje sa zdravstvenim stanjem pacijenta i terapijama koje eventualno koristi,
• detaljan pregled pacijenta u smislu dijagnostifikovanja promene koja se otklanja i određivanje strogo individualnog načina i plana lečenja, prilagođenog stanju i problemu pacijenta,
• korišćenje isključivo testirane, odobrene i sertifikovane opreme,
• način korišćenja opreme isključivo u skladu sa propisanim uputstvima proizvođača,
• redovno servisiranje opreme i zamena potrebnih delova u predviđenim rokovima,
• konstantna komunikacija sa klijentom tokom tretmana i praćenje reakcije,
• adekvatna nega tretirane regije odmah nakon tretmana,
• savetovanje klijenta o kućnoj nezi, postaparativnoj nezi, tretmanima i serijama tretmana u Kabinetu i dodatnim aktivnostima,
• kontrolni pregled pacijenta.

Briga o zdravlju klijenata i uspehu tretmana nam je na prvom mestu!
Vaš Vita Elos